zaterdag 24 mei 2014

Nieuw


Ik woon vlakbij een winkelstraat waar onder andere een Hema, Blokker en Etos gevestigd zijn. Super handig voor allerlei praktische zaken. Gelukkig zijn er ook een aantal wat meer bijzondere winkels. Mijn favoriet daarvan is Boemerang. Dit is een kindermode winkel waar ze hele toffe merken verkopen, waaronder Bor*z, Bellerose, Petit Bateau, Mini Rodini, Tumble 'n Dry, Scotch & Soda, Imps&Elfs en nog veel meer! Daarnaast verkopen ze ook nog mooie interieurartikelen voor kids. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen als je in de buurt bent.

Maarrrr nu het leukste nieuws: gister ontving ik een mail waarin werd aangekondigd dat de Summersale dit weekend zou starten. Dus ben ik natuurlijk een kijkje gaan nemen en liep ik vervolgens de deur uit met deze geweldige truien. Het shirtje links is voor Youp en van het merk Imps&Elfs. De sweater (waar ik helemaal verliefd op ben) is voor Max en van het merk Scotch Shrunk.

Check de site voor meer info: www.boemerangkindermode.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten