maandag 18 mei 2015

De zoektocht naar de perfecte jas :)
















Een paar maanden geleden begon de zoektocht naar de perfecte zomerjas voor Max. Heel internet heb ik afgestruind op zoek naar een vrolijke, mooie en hippe jas. Helaas kon ik maar niet vinden wat ik zocht. Vorig jaar had Max een effen blauwe jas van Scotch Shrunk. Mooi maar wel redelijk basic. Stiekem had ik toen al een beetje spijt dat ik niet de meer opvallende variant had gekozen (zie foto's). Omdat deze jas maar in mijn gedachten bleef ben ik op internet op zoek gegaan. Nergens was deze jas meer verkrijgbaar en ook op Marktplaats kwam ik de jas niet tegen. Uiteindelijk heb ik op Marktkplaats een 'gezocht' advertentie geplaatst. Na een paar weken kreeg ik ineens een mail van een moeder waarin ze aangaf dat ze de jas in de kast had liggen (ongebruikt en de goede maat!!!!) en dat ze de jas aan mij wilde verkopen. Toegegeven, ik heb er nog steeds best veel voor betaald maar ik (en Max gelukkig ook) ben er nog steeds heel blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten